אמנת שירות – שמעוני יובל סוכנות לביטוח (2006) בע"מ

  • א. אנו דוגלים ביחס של הגינות וכבוד כלפי כל אדם, ופרטיותו.
  • ב. אופן קבלת השירות במשרדינו הינו בפנייה לטלפון של המשרד 09-7400338, וכן בשליחת מייל לכתובת המייל office@yvl.co.il וכן לפקס שמספרו 09-7400448. ימי העבודה במשרדינו הינם א-ה, שעות העבודה במשרדינו הינם בין השעות 09.00 בבוקר לשעה 16.00 אחר הצהריים. בחגי ישראל המשרדים סגורים. אנו משתדלים לחזור ללקוחותינו ביום פנייתם, ואף הגדרנו מועדי משוב וחזרה ללקוחותינו על פי נושאים ומפורט להלן:
  • לעניין קיום פגישה – תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
  • לעניין מענה ראשוני – תוך שני ימי עסקים.
  • לעניין העברת אישור, מסמך או בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, – תוך שבעה ימי עסקים.
  • לעניין מסירת מסמכים – תוך שלושה ימי עסקים.
  • לעניין מסירת מידע – תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.
  • לעניין ייזום פניית שירות לגבי שינוי במצבו של הלקוח – תוך שבעה ימי עסקים.
  • ג. במידה והינך לקוח של החברה או לקוח לשעבר, וחל אחד מהמקרים הבאים שינוי במצבך האישי, אנא עדכן אותנו בכדי שנוכל לטפל בך באופן ביטוחי בהתאם לשינוי שחל:
    • הצטרפות למקום עבודה חדש;
    • עזיבת מקום עבודה;
    • גידול בשכר שכתוצאה ממנו נדרשת, בהתאם לתנאי הפוליסה, העברת הצהרת בריאות מחודשת;
    • שינוי מבנה ההפרשות בפוליסה בהתאם להסכם העבודה;
    • שינויים בתעריפי עלות כיסוי ביטוחי הדורשים התאמה.
  • ד. בכל נושא אחר, אנחנו כאן תמיד לרשותך.

 

בברכת בריאות טובה לכלל לקוחותינו,

שמעוני יובל סוכנות לביטוח (2006) בע"מ.